Son Ziyaret: Hiç olmadı
Girilmedi [Giriş ]
Sona Git

Yazdırılabilir Sayfa | Katıl | Beğendiklerime ekle  
Yazar: Konu: Kırışıklıklar
alican_9547
Junior
**




Gönderiler: 17
Kayıt: 15-4-2009
Lokasyon (Şehir/Semt): Mersin\Merkez
Hatta Değil


[*] gönderi 7-8-2010 de 17:04
Kırışıklıklar



Merhabalar.Bir türlü düzeltemediğim japon kağıdı üzerinde kırışıklıklar var.Fön makinası ile olmuyor çünkü ısınan kağıt daha beter kırışıyor:
http://img690.imageshack.us/img690/3626/sany0653s.jpg
Kullandığınız başka yöntenler var mı?
Not: Daha doplamayı yapmadım kağıt üzerine
Kullanıcı Profilini Görüntüle Kullanıcının Tüm Gönderilerini İzle ÜDÜ Üye
mehmet1846




Vesikalık


Gönderiler: 2020
Kayıt: 10-2-2008
Lokasyon (Şehir/Semt): istanbul/Haseki
Hatta Değil

Mood: - - - - -

[*] gönderi 7-8-2010 de 18:37


Kâğıdı ıslatıp,kanadı kalıba alacaksınız...Japon kâğıdı ve Esaki kaplama kâğıdı su ile gerilir...Eski bir pulvarizörlü kolonya şişesine su doldurup 30-40 cm. mesafeden kanada sıkacaksınız...Kanadın hem altına ve hem de üstüne su sıktıktan sonra ,kururken çarpılmaması için kalıba alacaksınız...Bunun için aşağıdaki linki okuyun...

http://www.modelci.net/forum/viewthread.php?tid=6008&page=12

Bu sayfadan itibaren ,konunun sonuna kadar kaplama tekniklerini okuyun...Çok zor değil,biraz sabır işi...




Mehmet ARCASOY 1972

Leş, bize göre rezildir ama,
domuza, köpeğe şekerdir,helvadır.
Mevlana Celaleddin-î Rumi
Kullanıcı Profilini Görüntüle Kullanıcının Tüm Gönderilerini İzle ÜDÜ Üye
Cep Telefonu Ürünleri!
alican_9547
Junior
**




Gönderiler: 17
Kayıt: 15-4-2009
Lokasyon (Şehir/Semt): Mersin\Merkez
Hatta Değil


[*] gönderi 7-8-2010 de 19:57


Teşekkür ederim şimdi kağıdı kapladım hafif buruşukluk var sanki suyu resimde gösterdiğiniz gibi sıkıcam balsayıda doplayıp zımparalamıştım peki eğer kağıt kuruduktan sonra hala gergin değilse fön ile germemiz mi gerekecek?



Ali Can İspir 08\11\1990
Kullanıcı Profilini Görüntüle Kullanıcının Tüm Gönderilerini İzle ÜDÜ Üye
mehmet1846




Vesikalık


Gönderiler: 2020
Kayıt: 10-2-2008
Lokasyon (Şehir/Semt): istanbul/Haseki
Hatta Değil

Mood: - - - - -

[*] gönderi 7-8-2010 de 22:38


Kâğıt kuruduktan sonra halâ gerilmiyor ise ,kaplarken çok bol bırakmışsınız demektir,tekrar ıslatıp şansınızı denemekten başka çare yok...Buna rağmen bol kalıyorsa yapacak bir şey yok...Kâğıtlar, polyester kaplama filmleri gibi sıcaklıkla gerilmezler...Ancak tek yapılacak şey, çok potluk yapan yeri jilet ile açıp yeniden kaplamak olabilir...Bunun için evvela modelin tüm yüzeyinin birkaç kat doplanmış olması gerekir...Yoksa diğer yerlerde kırışır...



Mehmet ARCASOY 1972

Leş, bize göre rezildir ama,
domuza, köpeğe şekerdir,helvadır.
Mevlana Celaleddin-î Rumi
Kullanıcı Profilini Görüntüle Kullanıcının Tüm Gönderilerini İzle ÜDÜ Üye
alican_9547
Junior
**




Gönderiler: 17
Kayıt: 15-4-2009
Lokasyon (Şehir/Semt): Mersin\Merkez
Hatta Değil


[*] gönderi 7-8-2010 de 23:36


:) Çok teşekkür ederim yaptım hatta bazı kısımları sizin Cardinal e bile benzedi diyebilirm.Ama bazı yerlerde 3-4 mm yer bırakmadığım için içlere doğru çekilmiş :sad: kenarlardan belli oluyor artık dediğiniz gibi sabaha kadar çekilmesini bekleyip oralara siyah japon kağıdı yapıştıracağım:
http://img517.imageshack.us/img517/3131/07082010047.jpg




Ali Can İspir 08\11\1990
Kullanıcı Profilini Görüntüle Kullanıcının Tüm Gönderilerini İzle ÜDÜ Üye


Başa Git


Powered by XMB
Yapımcı Aventure Media & The XMB Group © 2002-2004


[sorgu adedi: 15]
[PHP: 95.4% - SQL: 4.6%]